مجید اخشابی

ارائه و معرفی آثار مجید اخشابی

مجید اخشابی

ارائه و معرفی آثار مجید اخشابی

سلام و عرض ادب

اطلاعیه مهم

دوستان گلم سلام

امیدوارم همگی حالتون خوب باشه.

دوستان..جناب اخشابی از پراگندکی وبلاگها کمی ناراضی بودند و از من خواستند که برای جلوگیری از این پراکندگی ایده ای یا طرحی ارائه کنم . پیشنهاد من ایجاد وبلاگی گروهی با همکاری شما بود و ایشون هم استقبال کردند و معتقدند که اگر تمام این اطلاعات در وبلاگ واحدی جمع بشه قابل تامل تر و کنترل شده تر هست . من این وبلاگ رو با نام وبلاگ رسمی مجید اخشابی و با موضوعات متن ترانه ها ، معرفی آثار ، فایل های صوتی ، کلیپ های تصویری ، برنامه های تلویزیونی و...راه اندازه می کنم و پیشنهاد می کنم زهرا ، ندا ، مریم ، مرضیه و سایر دوستانی که مایلند بعنوان نویسندگان این وبلاگ همکاری کنند مطالب شون رو به این وبلاگ منتقل کنند و با دردست گرفتن مسئولیت بروز کردن و کنترل و پاسخ گوئی کامنت های مربوط به بخش خودشون به این ترتیب مجید عزیز رو حمایت کنند . به عنوان مثال زهرای عزیزم نویسنده و مسئول بخش کلیپ های تصویری و یا مرضیه ی گل مسئول بخش فایل های صوتی و الی آخر...به این شکل تمامی مطالب و وبلاگ ها همونطور که خواست ایشون هست و همیچنین طرفداران بشکل منسجم در یک مکان جمع می شوند. از امروز منتظر نظرات شما خوبان و اعلام آمادگی تون برای همکاری در تکمیل این وبلاگ خواهم بود.

پیشاپیش از همکاریتون ممنونم.     

 

ندا کشاورز

 

 

وبلاگ رسمی مجید اخشابی:

 

www.akhshabimajid.blogfa.com

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 24 آبان1386ساعت 16:21  توسط ندا کشاورز