مجید اخشابی

ارائه و معرفی آثار مجید اخشابی

مجید اخشابی

ارائه و معرفی آثار مجید اخشابی

قانون برای نظم بخشیدن

به نام خدا

سلام به عزیزان دل

به دریا بنگرم دریا تِه بینُم    /به صحرا بنگرم دریا ته بینم/ به هر جا بنگرم کوه و در و دشت/ نشان از قامت رعنا ته بینم(بابا طاهر)

 

از این پست به بعد رسما عضو فعال وبلاگ خواهم بود.امیدوارم پذیرای حضورم باشید.

طبق نظرسنجی ای که در وبلاگم انجام دادم و همچنین با استفاده از کمی تفکر با این مخ آکبند، قرار شد برای نظم بخشیدن به وبلاگ، یه سری قوانین را همه ی ما رعایت کنیم.من چند تا از قوانین را اینجا می نویسم و تصویب شدن یا نشدن آنها به نظر شما عزیزان بستگی دارد.

 

۱-هر۱۰ روز یک بار پست جدیدی ثبت شود.

 

۲-نظر چند تن از بچه ها این بود که نویسندگان به ترتیب اسامی شان در همین وبلاگ پست ثبت کنند اما اگر این امر اجرا شود حالت اجبار برای نویسنده به وجود می آید و مجبور است هنگام رسیدن نوبتش یک پست بی محتوا را ثبت کند تنها به خاطر اینکه نوبتش را رعایت کرده باشد پس نوبتی نباشد

 

۳-هر یک از نویسندگان وبلاگ اگر قرار بود خبری بنویسند ابتدا از منبع موثق آن اطلاع یابند سپس خبر را ثبت کنند چون اگر بدون پشتوانه ی معتبر خبری بنویسند،باعث این می شود که وبلاگ کم کم به سمت پوچی برود.پس ثبت خبر با ذکر منبع معتبر

 

۴-اگر در کامنتها شاهد هر گونه شایعه،اراجیف،تهمت،توهین و............... بودیم.بدون هیچ گونه تاملی آن کامنت حذف خواهد شد.پس قسمت نظرات بدون تاییدیه می باشد اما با نظارت دقیق و شما هم مراقب کامنتهایتان باشید خوبه؟

 

۵-به زندگی شخصی و خصوصی مجید اخشابی کار نداشته باشید با عرض شرمندگی باید بگم در صورت مشاهده ی چنین کامنتی پاسخی داده نخواهد شد پس هرگونه پرسش و پاسخ در مورد زندگی خصوصی ایشون تعطیل در ضمن درخواست شماره ی همراه و آدرس ایشون تعطیل

 

۶-چه نویسندگان وبلاگ و چه مخاطبان این وبلاگ به خاطر بالا بردن مقام مجید اخشابی حق هیچ گونه توهین به هنرمندان موسیقی چه در سطح پایین،چه در سطح بالا را ندارند.این روش هیچ وقت جواب نمیدهد.پس توهین به دیگر هنرمندان ممنوع حتی اگر توهین کردند.

 

۷-در صورتی که هر کدام از نویسندگان وبلاگ به درخواستهای به جای شما هیچ اهمیتی ندهند و برایشان مهم نباشد و حتی پاسخ شما را ندهند.شما حق اعتراض به مدیر وبلاگ را دارید.پس نویسنده ها مراقب خودشان باشند در صورت قبول مسئولیت باید در همه حال حاضر و پاسخگو باشید.

 

۸-نویسندگان وبلاگ اول کلامشان را در هر پست با نام و یاد خدا و یک دوبیتی زیبا و یا جمله ی آموزنده از هرکدام از شاعران و نویسندگان چه خارجی،چه داخلی آغاز کنند. و پس از اتمام مطالبشان یک عکس از مجید اخشابی را در انتهای پستشان قرار دهند.

 

این بود قوانین.دوستان عزیز........ نویسندگان وبلاگ در همه حال یار و یاور شما خواهند بود به شرطی که شما عزیزان هم  با نظرات و انتقادات و پیشنهادات به جای خود ما را یاری کنید.شما هم می توانید قانون اضافه کنید،قانون نقض کنید.این شما هستید که باعث رشد وبلاگ هستید.پس تنهایمان نذارید.

 

خانم ندا کشاورز عزیز...........خواهر مهربان و صبور خودم می خواستم اداره ی این پست را به شما بسپارم تا پاسخگوی بچه ها باشین.من دارم میرم و زمان برگشتنم رو نمیدونم.انشالله روزی که برگردم ببینم اینجا به یک باغ پرگل تبدیل شده که از بوی گلهایش مست و در میان شاخه های پیچ در پیچ باغش گم میشوی...............به امید آن روز که از مژه های چشم هم نزدیک تر است.

 

هر خوبی و بدی دیدید حلال کنید.

 

خدا نگهدار همسفران زندگی من

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 10 آذر1386ساعت 23:2  توسط ندا قاسم پور  |