مجید اخشابی

ارائه و معرفی آثار مجید اخشابی

مجید اخشابی

ارائه و معرفی آثار مجید اخشابی

اتفاقا شرح میخاد

سلام

شهادت سالار شهیدان رو به همه شما تسلیت میگم

وقتی این وبلاگو با این وضع دیدم تعجب کردم این جا دارند از آقای اخشابی طرفداری می کنند یا ضد ایشون عمل می کنند آلبوم های ایشونو که در وبلاگ گذاشتید تهمت غرور به ایشون می زنید من با کامنت ازتون خواهش کردم آلبوم های ایشونو حذف کنید حتی نویسنده ها جوابمو ندادندجدای این بحث ها در ماه محرم کلیپ میذارید اونم چه کلیپی از دم تکراری کلیپ هایی رو که همه دارند چه دلیلی داره تو وبلاگ میذارید این کارو که هرکسی بلده یک اصل مهم در ارتباطات اجتماعی است اونم اینه که به شعور طرف مقابل (بازدید کنندگان وبلاگ)احترام بذاریم نه این که طی قرار دادن یک پست حرف دلمونو بزنیم منم اگه انتقاداتمو الان با پست قرار دادن دارم میگم به چند تا دلیله اول این که وقتی دیدم نویسندگان دیگه رعایت نمی کنند البته نه همه چرا من رعایت کنم دوم این که جواب کامنت هامو نمی دادید و سوم این که اگه پستمو حذف نکنند خودم چند روز دیگه این پست زاید رو حذف می کنم

در آخر باید بگم که قصد توهین به هیچ کس رو نداشتم فقط برای بهبود کیفیت این وبلاگ ذکر این نکاتو الزامی می دونستم از همه هم پیشاپیش معذرت میخام و درباره حرف های من دیگران کلاه خودشونو قاضی کنند جند روز دیگه هم این پستو حذف می کنم

التماس دعا

وبلاگ رسمی مجید اخشابی :

www.akhshabimajid.blogfa.com

+ نوشته شده در  جمعه 28 دی1386ساعت 2:0  توسط