مجید اخشابی

ارائه و معرفی آثار مجید اخشابی

مجید اخشابی

ارائه و معرفی آثار مجید اخشابی

چهره های ماندگار

علی رعم کامنتی که گذاشته بودم..گفتم حالا که ممکنه نباشم (موقتآ البته) لااقل به این یه قولم عمل کنم و برم...
چهرهای ماندگار با فرمت 3gp , پیشاپیش از دوستانی که با فرمت های دیگه خواسته بودن عذر خواهی می کنم و امیدوارم به همین شکل مورد قبول واقع بشه.

.:: چهرهای ماندگار ::.

یکی از دوستان لینک دانلود "رازهمدلی" که قبلآ روی وبلاگ بود رو می خواست..از اینجا می تونی دانلود کنی:                                                  .:: راز همدلی ::.

این عکس هم همین جوری درست کردم..امیدوارم خوشتون بیاد:

وبلاگ رسمی مجید اخشابی

پ.ن ۱: آهنگ روی وبلاگ تغییر کرد..خیلی قشنگه این آهنگ...
پ.ن ۲: خیلی دعا کنین واسه م.

پ.ن ۳:دوستای گلم این پست زیبا رو زهره ی نازنینم زحمتشو کشیده و اشتباها به اسم بنده ثبت کرده ...زهره ی عزیزم ممنون...دست گلت درد نکنه...شادیت رو ببینم.

تا بعد...
لحظاتتون بهترین 

 

وبلاگ رسمی مجید اخشابی 

http://akhshabimajid.blogfa.com 


نوشته شده در دوشنبه 20 اسفند1386ساعت 1:40 توسط ندا کشاورز| آرشیو نظرات |